بهترین تشک برای وزن بالا

افراد به طور معمول به ۸ ساعت خواب مفید در طول شبانه روز نیاز دارند. یکی از عواملی که در کیفیت خواب تاثیر دارد بسیار تشک مناسب است. همانطور میدانید در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی تشک های متفاوتی با انواع متریال و کیفیت در بازار موجود است که بسته به نیاز اشخاص انواع مختلفی دارند و ماند زمان های گذشته لزومی ندارد که شخص مجبور باشد از یک مدل معمولی استفاده کند و انتخاب های متفاوتی پیش روی خریدار است.امروزی در بازار تشک مخصوص نوزادان، نوجوانان، افرادی که دیسک کمر و دیسک گردن یا دردکمر دارند، انواع متفاوت متریال و فنر های تشک موجود است. اما در این مطلب میخواهیم بهترین تشک برای افراد وزن بالا را معرفی کنیم و بگوییم نکات خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن کدام است؟

نکات خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن

در انتخاب بهترین مدل تشک برای افراد سنگین وزن باید به مواردی توجه داشته باشیم به طور مثال درجه سفتی تشک، ارتفاع تشک، فنر منفصل یا متصل و عوامل دیگر بستگی دارد.

درجه سفتی تشک

افراد سنگین وزن همیشه باید مراقب باشند تا در انتخاب کالای خواب خود و بخصوص تشک خرید عالی و مناسب خود را داشته باشند، زیرا اگر دچار کمردرد بوده و تشک نرم استفاده کنند باعث تشدید کمردرد میشود و اگر هم دردکمر نداشته باشند تشک های نرم باعث به وجود آمدن کمردرد میشوند و خواب راحت را از فرد سلب میکند. اصولا افراد سنگین وزن زمانی که روی تشک معمولی و نرم استراحت میکنند فرو خواهند رفت و با توجه به وزن فرد حتی تا ۵ سانتی متر هم فرو رفتگی در تشک های نرم و معمولی را خواهد داشت. به این ترتیب در مورد بهترین مدل تشک برای افراد سنگین وزن، درجه سفتی تشک میبایست در الویت باشد. درجه بندی تشک ها معمولا از ۱ تا ۱۰ میباشند که ۱ نرمترین تشک و ۱۰ سفت ترین تشک است.

ارتفاع تشک

در انتخاب بهترین مدل تشک برای افراد سنگین وزن به ارتفاع تشک دقت داشته باشید. افراد وزن بالا زمانی که روی تشک میخوابند اگر تشک مورد استفاده ارتفاع کمتری داشته باشد به دلیل اینکه فشار و نیروی بیشتری به تشک وارد میشود باعث شده تا در تشک فرو رفته و احساس ناخوشایندی داشته باشند. به همین علت اگر بخواهیم توزیع وزن بر روی تشک به طور یکسان پخش شود انتخابمان باید ارتفاع بالاتر باشد. در خرید بهترین تشک برای وزن بالا بهتر است ارتفاع ۳۰ سانتی متر را انتخاب نمایید.

فنر منفصل یا متصل؟

شاید گمان کنید که تفاوت فنر تاثیر خاصی در تحمل وزن تشک نداشته باشد اما باید بگوییم این فکر اشتباه است. فنر متصل قابلیت تحمل وزن کمتری نسبت به فنر منفصل دارد، این مسئله به این منظور نیست که همان لحظه اول موقع استفاده، تشک شما آسیب ببیند اما زمانی که ما خرید محصولی را انجام میدهیم مسلما توقع داریم چند سالی کاربرد اشته باشد و بعد از گذشت زمانی فرم اولیه خود را از دست ندهد. این دقیقا نکته قابل توجهی است که زمان انتخاب بهترین تشک برای وزن بالا باید رعایت شود. فنر منفصل با قابلیت تحمل وزن بالا ارتعاش تشک را میگیرد، وزن بدن را به صورت نرمال بر روی سطح تشک توزیع میکند و از ایجاد سر و صدا در تشک جلوگیری میکند دقیقا شبیه تشک سوپراستار خوشخواب در این مدل تشک از دو فنر استفاده شده یک طرف تشک فنر منفصل تعبیه شده و سمت دیگر تشک فنر میکرو استفاده شده طراحی این تشک به صورتی است که فنرها هیچگونه دخالتی باهم ندارند و هرکدام کار خود را به نحو احسنت انجام میدهند. اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم تمامی تشک های طبی فنری رویال خواب آسایش مانند تشک رویال خواب اسایش مدل نیکا میتواند گزینه عالی برای خرید باشند.

معایب استفاده از تشک نرم و معمولی

از دیگر نکات خرید تشک مناسب برای افراد سنگین وزن اینست زمانی که تشک سفت و مناسب خود را انتخاب کنید متوجه میشوید که وزن شما در تمام قسمت های جسمتان بر روی تمامی سطح تشک به طور یکسان توزیع شده و بالعکس اگر تشک مناسب شما نباشد تمام وزن شما از یک طرف و یکجا وارد تشک شده و به اصطلاح داخل تشک فرو میروید و این عمل باعث میشود خواب راحت و با کیفیتی نداشته باشید که حتی زمانی که از خواب بیدار شوید احساس بدن درد و خستگی را برایتان به همراه داشته باشد و ممکن است اگر از تشک نرم داشته باشید و کمر درد خفیفی داشته باشید درد کمر را تشدید کند یا باعث شود که دچار کمردرد شوید.

تاثیر دما در زمان خواب

زمانی که نمیدانید بهترین مدل تشک برای افراد سنگین وزن کدام است؟ به تاثیر دما در حین خواب دقت کنید. افراد سنگین وزن اصولا حرارت و دما بدنشان بالاتر است و نیاز دارند تا در زمان خواب در دما خنکتری بخوابند. شما در نظر بگیرید شخصی که وزن بالا دارد در تشک غیر مناسب بخوابد به دلیل فرو رفتگی در تشک باعث میشود تنفس سختتر شود و دما بدن بیشتر شود همین علت باعث میشود تا فرد خواب راحت نداشته باشد. اما با انتخاب تشک مناسب از فرورفتگی در تشک جلوگیری میشود. شرکت های تولیدی برند و معتبر مانند تشک خوشخواب و تشک رویال خواب آسایش به تولید سیستم جریان و گردش هوا در تشک اقدام کرده اند از اینرو زمانی که از تشک استفاده میکنید به دلیل سیستم گردش هوا داخل تشک شما خواب راححتری تجربه میکنید اما برای راحتی بیشتر میتوانید با خرید تشک ام بی ام پلاس سی کولر خوشخواب خوابی رویایی و با آرامش و خنک را به خود هدیه دهید. این تشک از تلفیق ۳ تشک بایوریتمیک، سوپراستار و هایکلاس مموری خوشخواب است که در تار و پود پارچه رویه از سنگ های معدنی استفاده شده، دارای سیستم تنفس هوا و گردش هوا است و از ارتفاع بسیار خوبی برخوردار است که میتواند بهترین گزینه در خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن باشد.

از کجا تشک مناسب برای افراد سنگین وزن بخریم؟

تا به اینجا نکات خرید تشک مناسب افراد سنگین وزن را برایتان توضیح دادیم تا بهترین تشک برای وزن بالا را خریداری کنید. حال مسئله ای که پیش می آید این سوال است، از کجا تشک تهیه کنیم و به کدام فروشگاه اعتماد کنیم؟ فروشگاه چرت کالا با تجربه سالها فروش تخصصی تشک و کالای خواب همچنین با وجود کارشناسان مجرب و توانا در امر مشاوره و فروش میتواند گزینه مناسبی در خرید شما باشد فروشگاه چرت کالا با درگاه پرداخت الکترونیکی خود خرید امن و راحت را در اختیار شما میگذارد و همچنین با ارسال سریع و با کیفیت محصولات تجربه خرید راحت و شیرین را کسب کنید. حتی اگر هنوز هم نتوانستید انتخاب مناسبی داشته باشید با مشاوره از کارشناسان چرت کالا بهترین تشک را انتخاب کنیم تا خوابی راحت را برای خود به ارمغان آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!