why-khoshkhab

از کدام برند تشک خرید کنیم؟ ممکن است همه ی ما در جمع خانوادگی و دوستان در مورد اینکه کدام برند تشک مناسب است صحبت کنیم و خب نظرات افراد در این باره متفاوت است برخی تشک های سفت و برخی تشک نرم را می پسندند، فردی فنر تشک برایش اهمیت دارد، افرادی پارچه ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن تشک برایشان اهمیت دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین تشک خوشخواب مناسب هر فرد را به شما معرفی کنیم.

اگر میخواهید یکبار برای مدت طولانی از بهترین مدل تشک خوشخواب خرید عالی و باکیفیت داشته باشد به نکات کلیدی در ادامه مطلب اشاره شده توجه داشته باشید.

یک حقیقت را درباره تشک ها بدانید

امروزه کیفیت خواب برای افراد بسیار اهمیت دارد و مسلما انتخاب تشک مناسب میتواند نقش قابل توجهی در اینباره ایفا کند در حال حاضر انواع تشک با مارک های گوناگون چه به صورت اصل یا فیک در بازار عرضه شده اما مسئله ای اهمیت دارد این است که تشک مناسب خود را انتخاب کنیم . تفاوت های قابل توجهی بین تشک اصل و فیک وجود دارد با این حال برندهای ایرانی، سازگار با آب و هوا و محیط، میانگین وزن افراد جامعه در کشور اقدام به تولید محصول و استفاده از متریال مناسب دارند در این زمینه میتوان برند خوشخواب که جزو برترین تولید کنندگان ایرانی محسوب میشوند را نام برد.

رده بندی انتخاب بهترین تشک خوشخواب براساس متریال و فنر

تشک خوشخواب مدل فرست کلاس

این مسئله که بهترین مدل تشک های خوشخواب کدام است را بسته به نیاز خریدار، وزن ، سن ، فنر منفصل یا متصل،سابقه کمردرد، گردن درد، سیاتیک، دیسک کمر مشخص میکند. زیرا برند خوشخواب بسته به درخواست افراد جامعه اقدام به تولید تشک کرده تا خوابی راحت را برای تمام اقشار فراهم آورد.

  • تشک خوشخواب مدل ام بی ام پلاس سی کولر

تشک ام بی ام خوشخواب تنها غول تشک خوشخواب است که تلفیق سه تشک بیوریتمیک، سوپراستار و هایکلاس مموری است متشکل از فناوری نانو با استفاده از سنگ های معدنی تعادل بدن را حفظ کرده و موجب رفع خستگی از جسم میشود دارای تایید پزشکی از کشورآلمان و گواهی بین المللی میباشد برای اطمینان بیشتر بر این ادعا کافیست فقط ۱۰ دقیقه بر روی تشک ام بی ام پلاس سی کولر استراحت نموده تا تاثیرش را حس کنید بهترین متریال تشک خوشخواب در این تشک به کار گرفته شده که شامل فنر منفصل پاکتی، فنر میکرو، مموری فوم هوشمند و پارچه هایی با دانش فنی بیوریتمیک و کولر می باشد. با استفاده از فناوری که ذکر شد و با به کارگیری متریال خاص که از طبیعت گرفته شده لذت یک خواب زمستانی را در تابستان تجربه کنید.
مطمئنم که شما هم در ذهنتون تجسمش کردید و برای انتخاب این تشک که جزو بهترین تشک خوشخواب است اقدام میکنید.۰

  • تشک خوشخواب مدل های کلاس مموری

تشک های کلاس مموری خوشخواب تنها مدلی است که در زمینه مموری فوم با تشک ام بی ام مشترک است متریال به کار رفته در این تشک فوم مموری هوشمند، فنر منفصل، پارچه گردباف ضد حساسیت می باشد فوم هوشمند خاصیت پیشگیری از عارضه های استخوانی را دارا است اما این واقعیت را بپذیریم که پیشگیری درمان نیست خاصیت مموری فوم به این صورت است زمانی که فرد روی تشک درازکشیده فوم هوشمند حالت فرم یا آناتومی بدن را به خود میگیرد و وقتی شخص از روی تشک بلند میشود مموری فوم مجدد به حالت اولیه باز میگردد. توصیه میکنیم افرادی که سابقه ی کمر درد، عارضه استخوانی و مفصلی دارند این تشک مناسبشان نمیباشد اگر مشکلاتی که در این مطلب بیان کردیم شامل حال شما نمیباشد تشک خوشخواب مدل های کلاس مموری میتواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد.

  • تشک خوشخواب مدل سوپر استار

شاید باور نکنید اما چند سال است که تشک سوپر استار خوشخواب طرفداران زیادی دارد بعد از دو مدل معروف تشک خوشخواب ام بی ام پلاس سی کولر و تشک خوشخواب مدل هایکلاس مموری،‌ اگر مهمترین اولویت برای شما کیفیت است، تشک خوشخواب مدل سوپر استار گزینه عالی، منطقی و بهترین انتخاب پیش روی شماست. در این مدل تمرکز خود را بر روی اینکه همزمان در یک تشک بتوان از دوتشک و مدل استفاده کرد گذاشته و با بهره گرفتن از جدیدترین تکنولوژی یک سمت تشک با فنر میکرو و نرم و طرف دیگر با فنر منفصل و سفت ، تشک بی‌نظیری روانه بازار شده ، پارچه استفاده شده از جنس گردباف با خاصیت آنتی باکتریال، آنتی استرس و ضد حساسیت است . اگر تشکی مد نظر شماست، حتما یک محصول سوپر استار را انتخاب کنید.

  • تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس سافت

در تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب از فنر منفصل ، پارچه ژاکارد و ضد حساسیت و متریال درجه یک به کار گرقته شده. باتوجه به نام این تشک جزو تشک های نرم محسوب میشود ولی نرمی متوسط رو به بالا دارد. از نظر متریال و کیفیت با تشک سوپر کلاس هارد مشابه هستند اما تنها وجه تفاوت آنها درجه سفتی و نرمی می باشد. با توجه به نوع متریال به کار برده شده در این تشک خوشخواب، رضایت بالا و بیشترین انتخاب را دربین مشتریال برخوردار است. شما از منظر اقتصادی محصولی با کیفیت و به صرفه را خریداری میکنید نکته ای که باید بگوییم سایزبندی تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب از سایز نوجوان ۱۸۰*۸۰ شروع میشود که میتوان بهترین انتخاب و خرید مناسبی برای نوجوانان یا کسانی که تختخواب کم جا دارند اما قصد خرید محصول با کیفیت دارند را شامل شود.

  • تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد

در تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب از فنر منفصل ، پارچه ژاکارد و ضد حساسیت و متریال درجه یک به کار گرقته شده. با توجه به نام این تشک جزو تشک های خیلی سفت به حساب می آید. همانطور که بیان شد سوپرکلاس هارد در رتبه بندی سفتی محصول (۱۰-۱) شماره ۱۰ را به خود اختصاص داده از نظر متریال و کیفیت با تشک سوپرکلاس سافت مشابه هستند اما تنها وجه تفاوت آنها درجه سفتی و نرمی می باشد. با توجه به نوع متریال به کار برده شده در این تشک، رضایت بالایی را بین افراد( خصوصا کسانی که سابقه کمر درد، دیسک کمر ، حتی فردی مایل است روی تشک سفت استراحت کند) دارد. شما از منظر اقتصادی محصولی با کیفیت و به صرفه را خریداری میکنید نکته ای که باید بگوییم سایزبندی تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب از سایز نوجوان ۱۸۰*۸۰ شروع میشود که میتوان خرید مناسبی برای نوجوانان یا کسانی که تختخواب کم جا دارند اما قصد خرید محصول با کیفیت و دزجه سفتی بالاتری دارند را شامل شود.

  • تشک خوشخواب مدل طبی پاکتی

درباره تشک طبی پاکتی خوشخواب باید بگوییم برای اشخاصی که تمایل به انتخاب واستفاده از مدل تشک فنر منفصل خوشخواب اما مقرون به صرفه و اقتصادی دارند این مورد میتواند گزینه ی مناسبی باشد. پارچه محصول از جنس ژاکارد ، فنر پاکتی، قیمت مناسب اما تفاوت این مدل تشک خوشخواب با سایرین ارتفاع ۲۲ سانتی متری آن است و درجه سفتی محصول که عدد ۹ را برای خود مختص کرده. میتوان گفت برای انتخاب بهترین تشک خوشخواب از لحاظ قیمت و درجه سفتی بالا تشک خوشخواب مدل طبی پاکتی میتواند بهترین گزینه باشد.

  • تشک خوشخواب مدل آلینا

بحث تشک آلینا خوشخواب با باقی مدل ها فرق دارد. یک برند حرفه ای میبایست کل افراد جامعه ، تقاضایشان، حتی مشکلات جسمی که ممکن است برایشان پیش آید را در نظر داشته باشد، دقیقا مانند برند محبوب تشک خوشخواب، با در نظر گرفتن کسانی که عمل دیسک کمر انجام دادند اقدام به تولید تشک بدون فنر و ریباندی کرده که خوابی راحت را برای این دسته اشخاص و کسانی که نمیخواهند از تشک فنری( متصل-منفصل) استفاده کنند در پی دارد. اگر قصد خرید تشک بدون فنر دارید بی شک انتخاب تشک آلینا خوشخواب  میتواند بهترین مدلی باشد که مناسب شما است.

  • تشک خوشخواب مدل طبی فنری

در تقسیم بندی فنرهای متصل، انتخاب تشک طبی فنری خوشخواب اولین مقام را داراست. این تشک با پارچه ژاکارد، درجه سفتی متوسط میتواند بهترین انتخاب برای کودکان یا بزرگسالان باشد. نکته ای که این تشک را از بقیه متمایز کرده شروع سایزبندی از سایز ۱۳۰*۷۰ (نوزاد)، ۱۸۰*۸۰ (نوجوان) تا به بالا است. به دلیل فنریتی که دارد از مقبولیت خاصی در میان کودکان برخوردار است.تشک طبی فنری بسیار انتخاب فوق العاده ای برای هتل ها و مسافرخانه ها می باشد. در کل از میان مدل های برند خوشخواب تشک خوشخواب مدل طبی فنری میتواند بهترین انتخاب برای کودکان باشد.

  • تشک خوشخواب مدل فرست کلاس

طرح ویژه به نام تشک فرست کلاس خوشخواب، این مدل از تشک خوشخواب از فنر متصل، پارچه رویه ژاکارد، صورت پذیرفته. تنها وجهی که این مدل را نسبت به سایرین برجسته کرده، وجود دو لایه پد ضد تعریق در دوطرف تشک و فول ارتوپدیک بودن آن (ترمیم کننده عیوب استخوانی) می باشد. برای اشخاص خاص پسند انتخاب این تشک میتواند مورد عالی و بهترین مدل تشک خوشخواب باشد.

  • تشک خوشخواب مدل آناهیتا

تشکی با اسم زیبای آناهیتا، نماد باروری، شفا و خرد، بهتر است بگوییم مهمترین زن در اوستا آناهیتا است. حال با تعاریفی که از این نام داشتیم بیان کنیم اینکه تشک آناهیتا خوشخواب دارای فنر متصل، پارچه ضدحساسیت، آنتی باکتریال، درجه سفتی متوسط هست. بدلیل مواد طبیعی به کاررفته در لایه های داخلی از تعریق بدن در مدت خواب می کاهد و خوابی توام با آرامش را در پی حواهد داشت. قطعا انتخاب این نام برای تشک خوشخواب بهترین، درسترین و پسندیده است.

  • تشک خوشخواب مدل باراباس

تشک باراباس خوشخواب متشکل از فنر متصل یا بونل، پارچه رویه ژاکارد، متریال داخل اسفنج و ریباند این مدل میتواند بهترین انتخاب مدل تشک خوشخواب برای کسانی باشد که وزن پایین دارند و میخواهند ازتشک خیلی نرم و اقتصادی استفاده کنند زیرا درجه سفتی آن از ۱۰ عدد ۲ می باشد، به نسبت تشک کامفورت کمی سفت تر است.

  • تشک خوشخواب مدل کلاسیک

در تشک خوشخواب مدل کلاسیک استفاده همزمان از دو فنر متصل و میکرو صورت گرفته در این مدل فنر میکرو ارتجاع تشک را بالا برده. اگر جزو افرادی محسوب میشوید که استراحت روی تشک های فنری را ترجیح میدهند، برگزیدن این مدل برایتان پسندیده است زیرا فنر میکرو موقع خواب باعث میشود لذت موج دریا را برایتان القاء کند.

  • تشک خوشخواب مدل کامفورت

اما تشک کامفورت خوشخواب، بسیار نرم است از ۱۰ عدد ۱ را به خود اختصاص داده، پارچه ژاکارد، فنر متصل، این تشک در میان باقی مدل ها کمترین ارتفاع را داراست که ۲۰ سانتی متر میباشد.

بهترین مدل تشک خوشخواب را از کجا بخرم؟

علاوه بر اینکه بحث انتخاب بهترین مدل تشک خوشخواب اهمیت بالایی دارد اینکه شما از کجا خرید اصل و باکیفیت و اقتصادی داشته باشید هم بسیار مهم است. شرکت تخصصی چرت کالا با کارشناسان و مشاوران ماهر و کارآمد همیشه آماده ارائه محصولات مرغوب ، با کیفیت و اصل به خریداران عزیز می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!