بهترین تشک برای خواب

زمانی که خیلی خسته هستید و نیاز به استراحت و خواب کافی دارید به تختخواب رفته اما نمیتوانید به راحتی بخوابید. یکی از مشکلات اصلی تشکتان است، ممکن است سازگار با شما نباشد. این زمان انتخاب بهترین تشک برای خواب در الویت است. برای اینکه بهتر به خواب بروید و خواب با کیفیتی داشته باشید نیاز به خرید تشک متناسب با شرایط خود دارید.

پارچه مرغوب و با کیفیت تشک

زمان انتخاب بهترین شک برای خواب بهتر توجه به جنس پارچه رویه تشک اهمیت بالایی دارد. پارچه استفاده شده در رویه تشک میبایست ضد حساسیت باشد تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری کند، آنتی باکتریال بوده و در حین خواب از ورود تعرق و باکتری به بدن فرد پیشگیری کند، همچنین آنتی استرس بودن پارچه خصوصا در تشک خوشخواب که از طبیعت و سنگ های معدنی برگرفته شده باعث دوری از اضطراب و استرس ناشی از مشغله های روزانه میباشد، میشود.
یکی از نام های آشنا تشک خوشخواب است. جنس پارچه به کار برده شده در تشک های خوشخواب از نوع ژاکارد، گردباف و بیوریتمیک میباشد با استفاده دانش فنی و نانو، آنتی استرس، آنتی باکتریال و به دور از حساسیت هستند.

از دیگر تشک های با کیفیت در بازار، تشک رویال خواب آسایش میباشد. در این تشک از پارچه های ژاکارد و گردبافت استفاده شده علاوه بر خاصیت آنتی باکتریال و ضد حساسیت بودن در بعضی از مدل های تشک رویال ویژگی قابلیت شستشو را دارا است. مانند تشک درا رویال خواب آسایش، تشک نیکا رویال خواب آسایش، تشک پریما رویال خواب آسایش و تشک دیانا رویال خواب آسایش است.

دیگر برند بی نظیر در تولید تشک با کیفیت، تشک مهرآسا است. این برند از پارچه گردباف و آلوئه ورا در تشک های خود استفاده کرده. پارچه تشک مهرآسا ۱و تشک مهرآسا ۲ به صورت زیپ دار تعبیه شده و قابلیت شستشو دارند علاوه بر اینها پارچه مورد استفاده در تشک مهرآسا ۵ از آلوئه ورا یا در تشک مهرآسا ۴ پارچه رویه از جنس بامبو میباشد.

ارتفاع متناسب تشک

طبق سلیقه خریدار به این موضوع که کدام ارتفاع تشک را میپسندد و چه ارتفاعی زمان استراحت و بلند شدن از تشک مناسب است تفاوت دارد. به طور مثال افراد سالمند ارتفاع بلند برایشان آزار دهنده است. زمان خرید تشک برای این اشخاص اگر تخت بلند است از تشک با ارتفاع کمتر و یا اگر تخت کوتاهی دارند میتوانند از تشک ارتفاع بیشتر استفاده کنند.

  • ارتفاع تشک های مهرآسا از ۱۸ سانتی متر تا ۳۳ سانتی متر در انواع مدل ها متفاوت است. مانند تشک مهرآسا ۶ که دارای ارتفاع ۲۵ سانتی متری است.
  • ارتفاع تشک های رویال خواب آسایش از ۲۰ سانتی متر تا ۳۲ سانتی متر در تشک ها متفاوت است. در تشک دیانا رویال خواب آسایش ارتفاع ۲۵ سانتی متر میباشد.
  • ارتفاع تشک خوشخواب از ۲۰ سانتی متر تا ۳۱ سانتی متر را در بردارد، که بسته به انتخاب مدل تشک ارتفاع آن متفاوت است. تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب از ارتفاع ۲۵ سانتی متری و تشک سوپر استار از ارتفاع ۳۰ سانتی متری برخوردار است.اگر بخواهید بهترین تشک برای خواب راحت را انتخاب کنید و خوابی شیرین را تجربه کنید میبایست ارتفاع تشک منتخب را در نظر داشته باشید.

سیستم گردش هوا

امروزه در طراحی و تولید تشک ها از تکنولوژی و دانش فنی به کار برده میشود تا بهترین محصول را به دست مصرف کننده برسانند. سیستم گردش هوا برای پیشگیری از تعرق بدن انسان در حین خواب در تشک تعبیه شده یا حتی الیاف و متریال داخل تشک باعث ایجاد گرمای زیاد و انتقال آن به بدن افراد نشود. در تشک ام بی ام پلاس سی کولر خوشخواب از فناوری کولر درتشک استفاده شده تا لذت خواب زمستانی را در تابستان برای فرد به ارمغان آورد.

ابعاد مناسب تشک

وزن، قد و حالت خوابیدن اشخاص در انتخاب بهترین تشم برای خواب با کیفیت موثر است. کسانی که زن بشتری دارند یا قد بلندتری دارند احتیاج دارند تا ابعاد تشکشان بزرگتر باشد به طور مثال به جای انتخاب تشک یکنفره سایز ۲۰۰*۹۰ از تشک ۲۰۰*۱۰۰ یا تشک یکنفره ۲۰۰*۱۲۰ استفاده کنند و خواب راحتی داشته باشند. حالت خوابیدن افراد در تشک های دو نفره ممکن است فرد دوم را اذیت کند به همین دلیل میتوانید در تشک های دو نفره سایز ۲۰۰*۱۴۰ که کوچکترین سایز تشک دو نفره است جایگزین تشک دو نفره سایز ۲۰۰*۱۶۰، تشک دو نفره سایز ۲۰۰*۱۸۰ و یا تشک دو نفره سایز ۲۰۰*۲۰۰ را انتخاب کنید.

انتخاب فنر منفصل یا متصل

فنر منفصل

زمانی که قصد انتخاب تشک مناسب برای خواب بهتر را دارید توجه به انتخاب نوع فنر در تشک اهمیت بالایی دارد. فنر منفصل مناسب برای درمان و پیشگیری از عوارض استخوانی و مفصلی، عارضه ستون فقرات . کمر درد و دیسک کمر میباشد، همچنین افراد با وزن بیشتر استفاده از تشک با فنر منفصل برایشان خوشایند تر است. این فنر ها به صورت مجزا داخل پاکت هایی قرار گرفته، هر فنر به صورت جداگانه وزن وارده را تحمل کرده و ساییدگی یک فنر ارتباطی به باقی فنر ها ندارد.

فنر متصل

فنر متصل به صورت به هم پیوسته داخل تشک قرار گرفته از جنس استیل و به شکل مارپیچ میباشد. تحمل وزن پایین تر دارد برای کسانی که استفاده از تشک نرم را میپسندند مناسب است. این فنر انعطاف پذیری دارد. اما برای کسانی که از عارضه استخوامی و کمر درد رنج میبرند مناسب نمیباشد.

سفتی و نرمی تشک

زمانی که به فکر انتخاب بهترین تشک برای خواب خوش هستید باید به نرمی و سفتی تشک دقت داشته باشید.

تشک نرم

کسانی که نمیتوانند روی تشک سفت خواب راحتی داشته باشند. مناسب برای افراد سبک وزن، اشخاصی که درگیر مشکلات جسمی مانند کمرد درد، درد های استخوانی و از این قبیل عوارض جسمی نیستند میباشد. در خرید تشک برای کودکان و نوجوانان استفاده از تشک هایی که نرمی متوسط دارند مناسب است.

تشک سفت

تشک سفت خاصیت درمانی و پیشگیری در عوارض کمردرد، دیسک کمر و درد های استخوانی دارد. وزن بدن را به طور مساوی در سطح تشک پخش میکند. از وارد شدن فشار بر ستون فقرات جلوگیری کرده و ستون فقرات فرد را در یک راستا قرار میدهد.

خرید بهترین تشک برای خواب

حال که متوجه شدید برای انتخاب بهترین تشک برای خوابی آسان به چه مواردی باید توجه داشته باشید، خرید تشک با کیفیت و اصل از فروشگاه مطمئن در اولویت است. فروشگاه چرت کالا با سابقه سال ها فروش تخصصی تشک و کالای خواب و قیمت های به روز و همواره تخفیف، همچنین کارشناسان مجرب در امر مشاوره و راهنمایی برای خریدی توام با نیاز و پسند مشتری پاسخگو هستند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!