از کجا بالش طبی بخریم؟

امروزه همه ی ما به دلیل مشغله های کاری فراوان و استفاده طولانی مدت از کامپیوتر و یا جابجا کردن وسایل سنگین در طول روز، با مشکلات متعددی از جمله دردهای شدید در ناحیه گردن و شانه مواجه هستیم. نحوه نادرست خوابیدن یکی دیگر از عواملی است که می تواند برای سلامت گردن و شانه مشکل ساز باشد و یا عارضه هایی از جمله دیسک گردن را تشدید نماید. حال با انتخاب بالش طبی مناسب میتوان از بروز این عوارض پیشگیری کرد. اینکه از کجا بالش طبی بخریم؟ مسئله ی قابل توجه است زیرا در خرید بالش طبی باید حساس بود، مسائلی مانند الیاف طبی یا فوم هوشمند، سیستم گردش هوا، ضد تعریق بودن، پارچه ضد حساسیت و با کیفیت رویه بالش در انتخاب بالش طبی مناسب تاثیر بسیاری دارند.

خواب نامناسب مشکلات بسیاری را در پی دارد که یکی از مهمترین آنها دیسک گردن می باشد. دیسک گردن یکی از دردناکترین و آزاردهنده ترین عارضه های عضلانی می باشد که عملکرد فرد را در طول روز کاملا تحت تاثیر خود قرار می دهد. نحوه نادرست قرار گرفتن سر و گردن بر روی بالش، نحوه نادرست قرار گرفتن بدن در هنگام خواب، سفت یا نرم بودن بیش از حد بالش، نوع مواد تشکیل دهنده بالش و ارتفاع بالش همگی بر سلامت گردن و شانه تاثیر بسزایی خواهند داشت.

انواع بالش طبی و خصوصیات آن

توجه نمایید که هر بالشی را نمی توانیم در دسته بالش های طبی قرار دهیم. نوع الیاف تشکیل دهنده، انطباق با شکل سر و گردن، ارتفاع و اندازه ی مناسب، ایمن نگه داشتن ستون فقرات، بیش از حد سفت یا نرم نبودن از مهمترین مشخصه های انتخاب بالش طبی به شمار می روند.

برای خرید بالش طبی مموری فوم باید بگوییم یکی از بالش های هوشمند و طبی بسیار محبوب می باشد که به صورت اختصاصی برای حفاظت و حمایت از سر و گردن افراد طراحی و تولید شده و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. بالش طبی مموری فوم از الیاف هوشمند ساخته شده است به گونه ای که هنگام استفاده به کمک نیروی سر و گرمای بدن اشخاص، شکل سر و گردن فرد را به خود گرفته تا هیچگونه فشاری به ستون فقرات و گردن وارد نشود و گردن را در ایمن ترین حالت ممکن حفظ می نماید.

بالش طبی مموری فوم علاوه بر حفظ سلامت گردن و ستون فقرات، با خاصیت ضد آلرژی و ضد حساسیت خود، شما را در مقابل مشکلات ریوی و حساسیت های متعدد نیز در امان نگه می دارد.

یکی دیگر از بالش های طبی محبوب در بازار بالش ویسکوز است. الیاف ویسکوز بر پایه الیاف طبیعی بوده و ماهیتی کاملا گیاهی و سلولزی دارد. این بالش وزن بسیار سبک و مناسبی دارد و به دست و شانه شما آسیب نخواهد ساند. الیاف ویسکوز به دلیل ماهیت گیاهی خود، خاصیت ضد حساسیت و ضد تعریق بسیار قوی دارند. بالش طبی الیاف ویسکوز بهترین جایگزین برای بالش های پشم حیوانی هستند و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار خریداران قرار می گیرند.

بالش های طبی از جمله بالش مموری فوم و بالش الیاف ویسکوز علاوه بر قابلیت شکل پذیری هوشمند و حمایت از گردن و ستون فقرات، قابلیت های بی نظیر دیگری از جمله جلوگیری از تعریق و آلرژی، بالا بردن کیفیت خواب، جلوگیری از پف دور چشم و جلوگیری از خر و پف نیز دارند که به واسطه ی این قابلیت های منحصر به فرد، طرفداران زیادی در سراسر دنیا جذب کرده اند.

همه ی این موارد را در انتخاب بالش طبی برایتان بازگو کردیم حال شاید سوالی که برایتان پیش می آید این باشد که از کجا بالش طبی بخریم؟

از کجا بالش طبی بخریم؟

امروزه اهمیت انتخاب بالش طبی منطبق با نیازهای هر فرد، بر ما پوشیده نیست. همانطور که می دانیم، خرید بالش طبی مناسب، نیاز به مشاوره تخصصی با در نظر گرفتن نوع نیاز شما، مقدار بودجه درنظر گرفته شده دارد.

چرت کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش کالای خواب می باشد که کالاهای متفاوت و متعددی از جمله بالش های طبی، انواع تشک، سرویس رو تختی، انواع باکس تشک و لحاف های متنوعی را ارائه نموده است. مشاورین متخصص در مجموعه چرت کالا، روزانه آماده پاسخگویی به سوال های شما و همچنین ارائه ی مشاوره تخصصی در زمینه نوع الیاف محصولات، جنس پارچه، طول عمر و.. می باشند. در صورتی که به عوارضی همچون دیسک گردن مبتلا باشید، متخصصین و مشاورین در مجموعه چرت کالا، شما را در انتخاب و خرید بالش طبی و بهترین محصول ممکن با در نظر گرفتن نیازهای شخصی شما، همیاری خواهند نمود. کارشناسان چرت کالا با مشاوره دقیق و سنجیده، نیازها و مشکلات شما را ارزیابی کرده و بهترین کالای خواب مورد نیازتان از جمله بالش، تشک و.. را به شما معرفی می نمایند.

مجموعه چرت کالا با ارائه مناسب ترین قیمت و امن ترین درگاه های پرداخت، خیال هر خریداری را از بابت امنیت خرید، راحت نموده است. در نهایت گفتنی است ارسال محصولات از چرت کالا در سریع ترین زمان ممکن برای شما صورت گرفته و تیم پشتیبانی چرت کالا تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما از نحوه ارسال و خدمات پس از فروش محصولات، به کار میگیرد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!