برای محافظت از تشک و جلوگیری از کثیف شدن، همچنین نبود قابلیت شستشو برای تشک، استفاده از سرویس ملحفه بهترین انتخاب است. انتخاب بهترین سرویس ملحفه برای تشک شامل ویژگی هایی است از جمله جنس پارچه محصول، سایز ، قیمت و مهمترین مورد اینست است شامل تعدادی از تکه های قابل استفاده باشد.

ویژگی بهترین سرویس ملحفه

سرویس ملحفه در بازار از تنوع بالایی برخوردار است، اما ما در این مطلب به بررسی سرویس ملحفه ساده کشدار و سرویس ملحفه هتلی بافت کشدار میپردازیم که در بین اشخاص و هتل ها طرفداران زیادی دارد.

 پارچه سرویس ملحفه هتلی و ساده

نکته اولیه انتخاب بهترین سرویس ملحفه توجه به پارچه آن است. پارچه سرویس ملحفه میبایست ضد حساسیت باشد، زیرا در حین خواب بدن انسان تعریق داشته و به پارچه نفوذ کرده اگر پارچه از پلاستیک باشد باعث به وجود آمدن باکتری و میکروب شده که منتقل به بدن شخص میشود. همچنین به دلیل تنوع پوستی، استفاده از پارچه های نامرغوب باعث ایجاد حساسیت های پوستی میشود. اما پارچه استفاده شده در سرویس ملحفه ساده و هتلی از جنس تترون اعلا میباشد که از بروز حساسیت و انتقال باکتری به جسم جلوگیری میکند.

سایز سرویس ملحفه

در حال حاضر به دلیل تقاضای زیاد برای خرید سرویس ملحفه ساده و همچنین هتلی در سایز های ۲۰۰*۹۰ تکنفره و ۲۰۰*۱۶۰ دونفره این دو سایز بیشترین تقاضا و استفاده را در میان عموم دارد و موجود میباشد.

قیمت سرویس ملحفه

در زمان خرید بهترین سرویس ملحفه تترون با توجه به کیفیت بالای سرویس ملحفه ساده کشدار یا سرویس ملحفه هتلی بافت کشدار نسبت به سایر مدل های سرویس ملحفه موجود در بازار شاید گمان کنید که قیمت بالایی دارد، اما این مدل با در نظر گرفتن کیفیت بالا قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برای خریدار دارد.

سرویس ملحفه شامل چند تکه میشود؟

تولید کنندگان به طور معمول برای سایز تکنفره روتختی: یک عدد لحاف، یک عدد رویه تشک و یک عدد رویه بالش در نظر میگیرند و همچنین برای روتختی دو نفره: یک عدد لحاف، یک عدد رویه تشک و دو عدد رویه بالش قرار میدهند. اما ما در این مقاله بیشتر به معرفی سرویس ملحفه ساده و سرویس ملحفه هتلی ۲ تکه و ۳ تکه میپردازیم که مشکل خرید را برای بیشتر افراد برطرف کرده است. زمانی که شما خرید سرویس ملحفه را انجام میدهید قطعا لحاف همراه روتختی تهیه میکنید، به مرور زمان و با شستشوی مداوم پارچه آسیب پذیر شده و ممکن است دچار پوسیدگی، پارگی و خرابی شود و یا اینکه اشخاص علاقه دارند رویه بالش و رویه تشک خود را سریعتر تعویض کنند، در این حالت با هردفعه خرید روتختی، خرید لحاف به صرفه نمیباشد و وجود لحاف متنوع فضای بیشتری را اشغال میکند. حال با وجود سرویس ملحفه دو تکه که شامل( یک عدد رویه تشک کش دار سایز تکنفره، یک عدد روبالشی) و سرویس ملحفه سه تکه( یکعدد رویه تشک کش دار سایز دو نفره، دوعدد روبالشی) این مشکل حل شده و نیازی به خرید لحاف اضافه از میان میرود.

قابلیت شستشو آسان سرویس ملحفه

در انتخاب بهترین سرویس ملحفه یکی از موارد مورد توجه قابلیت شستشو است. سرویس ملحفه های ۲ تکه و ۳ تکه هتلی و ساده به دلیل حجم کمی که دارند به راحتی در منزل و داخل لباسشویی شستشو میشود یکی از مزایای همین شستشو راحت اینست که از ورود و نفوذ بیماری به بدن افراد جلوگیری میکند.

دلیل نامگذاری سرویس ملحفه هتلی و ساده

در چند سال گذشته به دلایل سادگی، زیبایی، کیفیت بالا و همچنین تکه های قابل استفاده بهتر در این مدل روتختی، انتخاب این مدل از روتختی از طرف هتل ها، مهمانپذیر ها و خوابگاه ها زیاد مرسوم بوده، به همین علت این مدل از روتختی ها به نام سرویس ملحفه هتلی معروف شده اما در حال حاضر در بین مردم طرفداران و خریداران بسیاری دارد.

زیبایی سرویس ملحفه

در زمان انتخاب بهترین سرویس ملحفه ، زیبایی محصول در الویت است. با در نظر گرفتن اینکه که زیبایی همیشه در سادگی است، سرویس ملحفه هتلی و ساده در عین سادگی از زیبایی به خصوص و شیک بودن خاصی برخوردار است که توانسته جزو مدل ها و انتخاب های برتر در بین افراد باشد.
رنگبندی و تنوع رنگی سرویس ملحفه
سرویس ملحفه هتلی بافت کشدار در ۱۰ رنگ عرضه شده که در رنگ های: سفید، کرم، صورتی، یاسی، بنفش، بادمجانی، قرمز، زرشکی، طوسی (کم رنگ) و طوسی (پر رنگ) موجود میباشد.
سرویس ملحفه ساده کشدار در ۱۲ رنگ ارائه شده که تنوع رنگی: سفید، کرم، صورتی، یاسی، بنفش، بادمجانی، قرمز، طوسی (کم رنگ) و طوسی (پر رنگ)، نوک مدادی، آبی و سرمه ای موجود میباشد.
هرکدام از این رنگ ها زیبایی خاصی دارند که چشمان خریدار را به خود جلب میکند.

خرید بهترین سرویس ملحفه

با توضیحات ارائه شده در این مطلب متوجه شدیم که برای خرید بهترین سرویس ملحفه چه مواردی را باید در نظر داشته باشیم. اما نکته پر اهمیت انتخاب فروشگاه مطمئن است. فروشگاه چرت کالا با سابقه بالای سالها فروش تشک و انواع اقلام کالای خواب با قیمت های به روز و مناسب، همچنین کارشناسان و مشاوران مجرب و ماهر در راهنمایی انتخاب کالا مناسب، خریداران را راهنمایی کرده تا خریدی امن، مطمئن و راحت را تجربه کنند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!