باکس خوشخواب چیست؟

برای جواب این سوال که باکس خوشخواب چیست؟ باید بگوییم باکس و باراباکس جایگزین مناسبی برای تخت خواب و سرویس خواب های بزرگ و جا گیر هستند. این باکس ها به شکل تشک با ارتفاع بیشتر و پایه دار هستند. محل قرار گیری تشک، بر روی باکس است که پشتیبانی کامل از تشک انجام میشود. برای انتخاب بهترین باکس خوشخواب توجه به نکاتی الزامی است. برای دانستن این موارد با ما همراه باشید.

انواع مدل باکس خوشخواب

در جواب سوال: باکس خوشخواب چیست؟ در ابتدا نواع باکس خوشخواب را برایتان توضیح دهیم تا انتخاب راحتی در زمان خرید باکس، بسته به نیاز و سلیقه خود داشته باشید.

باکس هتلی خوشخواب

باکس هتلی خوشخواب یا به اصطلاح هتل باکس، از چوب mdf در کلاف و صفحه رویه باکس استفاده شده، ضخامت چوب ۳ سانتی متر میباشد. ارتفاع باکس از سطح زمین ۵۰ سانتی متر میباشد. پارچه باکس از جنس ساده و پنبه ای است. مناسب استفاده در منازل مسکونی، هتل ها و مهمانپذیرها، خوابگاه و ویلا ها میباشد.

باکس هتلی پلاس خوشخواب

تمامی توضیحات و متریال باکس هتلی خوشخواب در باکس هتلی پلاس خوشخواب وجود دارد. تنها تفاوت این است که در برد یا قطر باکس هتلی پلاس خوشخواب از پارچه جنس مخمل و نازک از مدل شانل به کار برده شده.

باراباکس چوبی خوشخواب

باراباکس چوبی خوشخواب از چوب با کیفیت در کلاف و صفحه رویه استفاده شده و ضخامت چوبش ۳ سانتی متر میباشد. ارتفاع باکس از سطح زمین ۵۰ سانتی متر میباشد. پارچه باکس از جنس ساده و پنبه ای است. مناسب استفاده در منازل مسکونی، هتل ها و مهمانپذیرها، خوابگاه و ویلا ها میباشد.

باراباکس چوبی پلاس خوشخواب

باراباکس چوبی پلاس خوشخواب تمامی توضیحات و متریال باراباکس چوبی خوشخواب در باراباکس چوبی پلاس خوشخواب وجود دارد. تنها تفاوت این است که در برد یا قطر باراباکس چوبی پلاس خوشخواب از پارچه جنس مخمل و نازک از مدل شانل به کار برده شده.

باراباکس رومینا خوشخواب

باراباکس رومینا خوشخواب از چوب با کیفیت در کلاف و صفحه رویه استفاده شده و ضخامت چوبش ۳ سانتی متر میباشد. ارتفاع باکس از سطح زمین ۵۰ سانتی متر میباشد. پارچه باکس از جنس ساده و پنبه ای است. تفاوت قابل توجه باراباکس رومینا با بقیه مدل های باکس خوشخواب این است که تشک داخل باکس قرار میگیرد. مناسب استفاده در منازل مسکونی، هتل ها و مهمانپذیرها، خوابگاه و ویلا ها میباشد.

باراباکس رومینا پلاس خوشخواب

تمامی توضیحات و متریال باراباکس رومینا خوشخواب در باراباکس رومینا پلاس خوشخواب وجود دارد. تنها تفاوت این است که در برد یا قطر باراباکس رومینا پلاس خوشخواب از پارچه جنس مخمل و نازک از مدل شانل به کار برده شده.

باراباکس فلزی خوشخواب

باراباکس فلزی خوشخواب از کلاف فلز و صفحه رویه از چوب با کیفیت به کار برده شده و ضخامت چوبش ۳ سانتی متر میباشد. ارتفاع باکس از سطح زمین ۵۰ سانتی متر میباشد. پارچه باکس از جنس ساده و پنبه ای است. مناسب استفاده در منازل مسکونی، هتل ها و مهمانپذیرها، خوابگاه و ویلا ها میباشد.

باراباکس فلزی پلاس خوشخواب

تمامی توضیحات و متریال باراباکس فلزی خوشخواب در باراباکس فلزی پلاس خوشخواب وجود دارد. تنها تفاوت این است که در برد یا قطر باراباکس فلزی پلاس خوشخواب از پارچه جنس مخمل و نازک از مدل شانل به کار برده شده.

ارتفاع باکس خوشخواب

ارتفاع باکس و باراباکس خوشخواب از تختخواب شاید کمی بلندتر باشد، اما دقیقتر حدود ۵۰ سانتی متر از سطح زمین ارتفاع دارد.

پایه باکس خوشخواب

در انتخاب بهترین باکس خوشخواب توجه داشته باشید، تمامی پایه های باکس خوشخواب برای استحکام بیشتر و دوام طولانی از جنس چوب با کیفیت به کار برده شده.

پارچه رویه باکس خوشخواب

در صورت انتخاب تشک خوشخواب به همراه باکس امکان یکرنگ شدن و استفاده از پارچه تشک انتخابی برای باکس وجود دارد. در غیر این صورت از پارچه ژاکارد با کیفیت و ضد حساسیت برای باکس و باراباکس خوشخواب استفاده میشود.

متریال باکس خوشخواب

باکس و باراباکس خوشخواب از متریال مختلف و با کیفیت برای انواع مدل باکس خوشخواب استفاده شده به طور مثال: باکس هتلی از چوب نئوپان تشکیل شده در صورتی که باراباکس چوبی خوشخواب و باراباکس رومینا خوشخواب از چوب با کیفیت در کلاف و صفحه رویه استفاده شده. همچنین، باراباکس فلزی خوشخواب از کلاف فلز و صفحه رویه چوب با کیفیت تشکیل شده است.

سایز بندی باکس خوشخواب

برای انتخاب بهترین باکس خوشخواب توجه به سایز متناسب با تشک و سلیقه فرد تاثیر زیادی دارد، زیرا زمانی که سایز باکس به درستی مطابق با سایز تشک انتخاب شود، پشتیبانی باکس از تشک بالا میرود و طول عمر تشک زیاد شده، همچنین، افراد خواب راحتی را در مدت استراحت تجربه میکنند. سایز بندی باکس های خوشخواب ۲۰۰*۹۰ ، ۲۰۰*۱۰۰ ، ۲۰۰*۱۲۰ ، ۲۰۰*۱۴۰ ، ۲۰۰*۱۶۰ ، ۲۰۰*۱۸۰ موجود میباشد.

قیمت باکس خوشخواب

میدانیم که قیمت سرویس خواب و تختخواب بسیار بالا است و علاوه بر مدرن و شیک بودن و کیفیت بالا باکس خوشخواب و زیباییی که به فضای اتاق خوابتان میبخشد، قیمت باکس خوشخواب هم بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

در مورد این سوال که باکس خوشخواب چیست؟ توضیحاتی ارائه دادیم و از مزیت ها و قیمت مناسب باکس خوشخواب، متریال و تمام امکانات باکس و باراباکس برایتان گفتیم. این نکته را یادآور شویم که امروزه باکس ها طرفداران زیادی دارند و جایگزین بسیار مناسبی برای سرویس خواب ها است.

باکس خوشخواب را از کجا بخریم؟

حال که با انواع مدل باکس خوشخواب آشنا شدید مسئله خرید از فروشگاه مطمئن اهمیت دارد. فروشگاه چرت کالا همواره در تلاش است تا نیاز خریدار را در نظر داشته باشد به همین دلیل با وجود درگاه پرداخت الکترونیک و قیمت های به روز و همواره تخفیف محصول با اصالت را به دست مشتری میرساند. فروشگاه تخصصی چرت کالا با مشاوران متخصص آماده پاسخگویی به سوالات خریداران است تا خریدی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری انجام شود.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!