کودکان فرشته های کوچکی هستند که مراقبت از آنها به عهده ما است.کیفیت خواب کودکان از بدو تولد و دوران نوزادی اهمیت بالایی دارد زیرا در روند رشد ذهنی و جسمی آنها تاثیر بسیار مهمی دارد. اگر قدرت یادگیری فرزندتان برایتان اهمیت دارد قطعا کیفیت خواب نوزاد هم باید با اهمیت باشد. حال یکی از مسائلی که در بهبود کیفیت خواب تاثیر دارد، انتخاب بهترین تشک برای نوزاد (کودک) و همچنین کالای خواب مناسب برای نوزادان و کودکان است، مبحث مهم بعدی جنس و لطافت پارچه، سفتی تشک مناسب با وزن کودکان،ارتفاع تشک، و اینکه تشک کاملا روی تخت قرارگیرد. خواب نوزادان در ماه اول نوزادی ۲۰ ساعت از شبانه روز تا یک سالگی کودک که ۱۳ساعت از شبانه روز میباشد را در برمیگیرد. بنابراین میبایست به دنبال بهترین تشک برای کودک خود باشید، تا خوابی راحت را برایشان به ارمغان آورید.

تشک خوشخواب

برند خوشخواب با علم به این موضوع که کودکان برای استفاده از یک تشک مرغوب چه نیاز هایی دارند اقدام به تولید بهترین تشک برای نوزاد (کودک) که سازگار با نوزادان و کودکان باشد کرده، برای انتخاب تشک مناسب فرزندان دلبندتان باید به نکاتی توجه کنید اعم از پارچه ضد حساسیت و لطیف، سفتی و نرمی تشک، ارتفاع تشک،فنر ها و متریال به کاربرده شده، در ادامه این مقاله توضیحاتی را برایتان بیان کردیم.

در حال حاضر برند خوشخواب دو مدل از تشک های خود را از سایزبندی نوزاد شروع به تولید کرده تشک طبی فنری خوشخواب و تشک کامفورت خوشخواب، اما مدل دیگری هم به نام تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب و تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب هم از سایز نوجوان تولید شده ،در موردشان توضیحاتی خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

توجه داشته باشید بهترین تشک برای کودک انتخاب میکنید باید سفت باشد تا از بستن راه تنفس نوزاد و هزاران بار دورباد سندروم مرگ ناگهانی نوزاد جلوگیری کند.

بسته به اینکه چه سایزی از سرویس خواب و تشک را برای فرزند عزیزتان در نظر گرفته اید و بهترین انتخاب را در مدل تشک خوشخواب داشته باشید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تشک خوشخواب مدل طبی فنری

میتوان گفت برای انتخاب بهترین مدل تشک نوزاد (کودک)، تشک طبی فنری خوشخواب عالی ترین انتخاب برای کودکان است. این مدل از درجه سفتی مناسبی برای کودکان برخوردار است که از ۱۰ عدد ۷ را به خود اختصاص داده. پوست نوزادان و کودکان لطافت زیادی دارد در این تشک از پارچه ژاکارد استفاده شده که ضدحساسیت ، آنتی باکتریال و نرم میباشد،ارتفاع تشک ۲۴ سانتی متر است که کاملا ارتفاع استانداردی دارد، جنس فنرها از استیل و متصل میباشد. ۵۰ ماه گارانتی تعمیر دارد. سایزبندی این تشک از ۱۳۵*۷۰ (نوزادان و کودکان) و ۱۸۰*۸۰ (نوجوانان) الی ۲۰۰*۲۰۰ موجود میابشد. همانطور که قبلا بیان کردیم برای خواب راحت و پیشگیری از بروز مشکلات خفگی همچنین رفلاکس معده باید از تشک سفت برای نوزادان و کودکان استفاده کرد به همین دلیل انتخاب تشک طبی فنری خوشخواب میتواند بهترین تشک برای کودک و پسندیده ترین خرید شما باشد.

تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس سافت

تشک سوپرکلاس سافت خوشخواب هم میتواند در سبد خرید شما و جزو انتخاب بهترین تشک برای نوزاد (کودک) در خرید تشک قرارگیرد.جنس پارچه این تشک از جنس ژاکارد و ضدحسایت و آنتی باکتریال است. تشک سوپرکلاس سافت هم دقیقا از درجه سفتی مناسبی بهرهمند است از ۱۰ عدد ۷ برای این مدل محفوظ است. ارتفاع تشک ۲۵ سانتی متر و استاندارد است. ۶۰ ماه گارانتی تعمیر دارد. جنس فنرها از استیل و منفصل میباشد، استفاده از فنر منفصل تشک سوپرکلاس سافت را نسبت به دومدل دیگر متمایز کرده. تفاوت فنر منفصل با متصل در این است که فنر منفصل ارتعاش و ارتجاع ندارد در طولانی مدت میتواند عمر مفید و طولانی تری داشته باشد و توانایی تحمل وزن بیشتری هم دارد، شاید این سوال برایتان پیش آید که نوزادان و نوجوانان وزن کمی دارند اما شما زمانی که تشک سوپرکلاس سافت را انتخاب میکنید سایز بندی این تشک از ۱۸۰*۸۰ (نوجوان) شروع میشود و نوزاد از بدو تولد تا بزرگسالی در حال وزن گیری است پس قطعا شما برای طولانی مدت به دنبال خرید تشک برای فرزندتان هستید. همانطور که گفته شد سایز این تشک از ۱۸۰*۸۰ (نوجوان) شروع و تا سایز ۲۰۰*۲۰۰ در بازار موجود میباشد. اگر قصد خرید تشک سایز نوجوان و فنر منفصل را دارید، انتخاب تشک سوپرکلاس سافت میتواند بهترین تشکی باشد که شما برای فرزندتان خرید میکنید.

تشک خوشخواب مدل سوپر کلاس هارد

تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب متریال و فنر همگی شبیه به سوپر کلاس سافت میباشد جنس پارچه از جنس ژاکارد و ضد حساسیت، ارتفاع ۲۵ سانتی متر، ۶۰ ماه گارانتی تعمیر دارد، فنر منفصل است و جنس فنر به کار برده شده از استیل میباشد. سایز بندی این تشک از سایز ۱۸۰*۸۰ (نوجوان) شروع میشود تا سایز ۲۰۰*۲۰۰ موجود است.اما تنها تفاوت قابل توجهی که با تشک سوپر کلاس سافت دارد درجه سفتی و نرمی است که تشک سوپرکلاس هارد خوشخواب از ۱۰ عدد ۱۰ را به خود اختصاص داده و جزو تشک های خیلی سفت محسوب میشود. توجه داشته باشید اگر میخواهید انتخاب خوبی را در خرید بهترین مدل تشک خوشخواب برای کودک و یا نوزادتان داشته باشید انتخاب تشک سوپر کلاس هارد خوشخواب به شما توصیه نمیشود.

تشک خوشخواب مدل کامفورت

برای انتخاب بهترین تشک برای نوزاد (کودک)، تشک کامفورت خوشخواب هم جزو مدل هایی است که از سایز ۱۳۵*۷۰ (نوزاد وکودک)، ۱۸۰*۸۰ (نوجوان) شروع میشود تا سایز ۲۰۰*۲۰۰ ادامه دارد. جنس پارچه از جنس ژاکارد و ضدحساسیت است، فنر متصل از جنس استیل میباشد. اما تفاوت هایی که تشک کامفورت نسبت به سایر مدل های مناسب برای نوزادان و کودکان دارد این است که این تشک بسیار نرم است درجه سختی آن از ۱۰ عدد ۱ است و این موضوعی قابل تامل است، زیرا پیشتر گفتیم تشکی که برای کودک انتخاب میشود نباید نرم باشد، زیرا باعث میشود کودک دچار سندرم مرگ ناگهانی شود. و موضوع بعدی ارتفاع ۲۰ سانتی متری تشک کامفورت خوشخواب است که نسبت به سایر مدل ها از ارتفاع کمتری برخوردار است.

محافظ تشک ضدآب خوشخواب

بعد از انتخاب بهترین تشک برای نوزاد (کودک) که سازگار و مناسب باشد باید به فکر خرید بهترین محافظ تشک برای کودک، از برند خوشخواب باشیم. تشک ها قابلیت شستشو ندارند و برای محافظت از ورود گرد وغبار به تشک، برای استفاده از تشک درعمر بیشتر و مفید،خرید محافظ تشک خوشخواب یکی از اولویت لیست خریدتان است. نوزادان و کودکان به دلیل کنترل نداشتن و بی اختیاری در ادرار ممکن است پدرو مادرخود را به زحمت بیاندازند. حال شما میتوانید با خرید محافظ تشک ضدآب خوشخواب برای کودک خود بدون استرس و فکر به اینکه تشک خیس نشود،خوابی راحت برای فرزند خود به ارمغان بیاورید. برای انتخاب بهترین محافظ تشک برای کودک به ضدآب بودن محافظ توجه داشته باشید. محافظ تشک ضدآب خوشخواب از پارچه گردباف، نانو، ضدحساسیت،ذبسیار نرم و لطیف جلوگیری از ایجاد الکتریسیته میکند. محافظ تشک خوشخواب به دلیل دیواردار بودن روکش کامل روی تشک فیکس میشود و حرکت ندارد، در زمان خواب اصلا جمع نمیشود. ضدآب بودن محافظ تشک خوشخواب باعث شده با قابلیت جذب بالا از ورود آب، مایعات، تعرق و ادرار فرزندتان به تشک جلوگیری میکند. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی دارد. از ورود میکروب و آلودگی، باکتری و حشرات موزی به تشک و محیط خواب نوزاد پیشگیری میکند. با شستشوی محافظ تشک خوشخواب به صورت مدام و راحت از گردوخاک و غبار، تعرق و نفوذ مایعات و وجود پرز و مو خلاص شوید. محافظ تشک ضدآب خوشخواب میتواند در لیست خرید برای فرزندتان اولیت داشته باشد و بهترین انتخاب درخرید شما باشد. با خیال آسوده بدون استرس خوابی راحت و امن را به کودکتان هدیه دهید.

جمع بندی نهایی انتخاب بهترین تشک برای نوزاد و کودک

در آخر باید بگوییم که تشک های طبی فنری خوشخواب و تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب در انتخاب برای نوزادان و کودکان بین والدین طرفداران زیادی دارد. شما هم اگر قصد خرید بهترین تشک برای کودک و همچنین بهترین محافظ تشک برای کودک دلبندتان دارید با توجه به اینکه چه سایزی از تشک و سرویس خواب مدنظرتان است و همینطور کدام نوع فنر را در نظر دارید میتوانید بین مدل تشک طبی فنری خوشخواب و تشک سوپر کلاس سافت خوشخواب بهترین انتخاب را در خرید تشک خوشخواب برای نوزاد خود داشته باشید.

اگر هنوز هم حساسیت در انتخاب مدل تشک خوشخواب برای کودکتان دارید و نمیدانید کدام تشک برای شما بهترین و مناسبترین است، میتوانید با کارشناسان زبده و توانای چرت کالا در ارتباط باشید تا کارشناسان ما مشاوره لازم را در اختیارتان قرار دهند و بتوانید با مناسبترین قیمت، عالیترین کیفیت بهترین انتخاب را در خرید تشک خوشخواب از فروشگاه تخصصی چرت کالا داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!